Alkalomnak öltözködve: koncert

július 28, 2015

Nyáron megszaporodnak a koncertek és zenei fesztiválok száma. Jóllehet a szünidő nagy része már eltelt, még mindig visszamaradt bő egy hónap, ami alatt kiélvezhetjük kedvenc előadóink fellépéseit például a Szigeten vagy  a SZIN-en. Egy ilyen alkalomra viszont olykor nehézséget tud okozni a megfelelő öltözet kiválasztása, hogy csinos ugyanakkor praktikus is legyen. Ezzel a poszttal próbálok meg segítséget nyújtani azoknak, akik bizonytalannak érzik magukat a ruha kiválasztásában. Az összeállításokat viszont inkább csak inspirációnak szánom, nem szeretnék olyat sugallni, hogy most rögtön el kell rohanni a legközelebbi plázába bevásárolni, ugyanis könnyen meglehet, hogy a saját gardróbodban is fellelhetőek hasonló stílusú ruhadarabok.

A farmersort és sima felső kombinációnak nem kell feltétlenül unalmasnak lennie. A fehér, könnyen szellőző blúz teli találat a nagy melegben, a mintás rövidnadrág pedig feldobja az egyébként unalomig ismételt összeállítást. A cipő és táska esetében a kényelemre és praktikumra helyeztem a hangsúlyt; a tornacipő jól viseli a gyűrődést, a hátizsákban pedig minden szükséges apróság elfér anélkül, hogy zavarna a bulizásban. Ami a kiegészítő illeti... nos, egyeseknek zavaró lehet fesztiválozás során, ha túl sokat magukra aggasztanak, de ez nem azt jelenti, hogy teljesen el kellene hagyni őket. Egy színes virágpánt és napszemüveg bőven elég, ráadásul egy kis színt is csempész az öltözetünkbe. 


Bohém, laza viselet, amelynek az összeállításával nem kell sok időt eltölteni, mégis nagyon stílusos megjelenést biztosít. Az alapdarab egy maxi ruha, ami ízléstől függően lehet minimalista és egyszínű vagy színes és mintás. Utóbbit választottam, mert úgy gondoltam, ha fesztiválozásról van szó, az ember lánya nyugodtan lehet merészebb és keverheti a mintákat, ahogy itt a táskával tettem. De bárhogy is döntesz, a kiegészítők mindkét esetben jó szolgálatot tesznek, bár a koncert típusától függően a kalap és a hosszú láncok nem feltétlen bizonyulhatnak jó választásnak, legalábbis ha az első sorokban akarsz csápolni. 



Természetesen nem hagyhatom ki a grunge stílust sem. Ebben az esetben teljesen a praktikumra fókuszáltam. Egy olyan szettet akartam összerakni, amiben egy rockkoncerten is nyugodtan előre verekedhetett magad, nem kell folyamatosan a kiegészítőidre figyelni. A magasított vintage farmer és a crop felső kombináció még mindig nagy kedvencem, amihez egy ikonikus kockás inget párosítottam, amit nyugodtan magadra dobhatsz, ha koncert után úgy éreznéd, lehűlt az idő. A bakancsnak hála se a sár, sem pedig a körülötted állók taposása sem okozhat problémát, mindkettőtől véd. Egy kis hátizsák pedig itt is jó szolgálatot tesz és rövidre fogott pánttal az ugrálásban sem lesz zavaró. 


Egy virágos ruha a legtöbb gardróbban megtalálható, amely fazontól és színtől függetlenül ideális viselet egy zenei fesztiválon, ugyanis nem kell sokat hozzáadni. Elég egy egyszerű bedugható fülbevaló (semmiképpen sem egy nagy karika!) és egy nyaklánc. Utóbbival kicsit merészebben bántam itt, de ha egy lazább koncertre mész, nem fog gondot okozni. Tekintve, hogy ruháról van szó, a hátizsákot kilőttem, ugyanis ha mindkét válladra felkapod és úgy jársz-kelsz benne, akkor könnyen a táska alá gyűrődhet az alja és nagy eséllyel villantásra kerül sor. Épp ezért egy praktikusabb, színben is passzoló kis oldaltáskával párosítottam.


Ti milyen szerelést szoktatok koncertekre/fesztiválokra választani? :)

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Nekem a totálisan bevált szerelésem egy zárt cipő, amit nem sajnálok, short és oldalt kivágott atléta, mert ha túl meleg lenne, akkor le tudom venni, hisz a melltartóra úgyis ráhúzok egy ilyen toppot, vagy nem is tudom hogy hívják. :) Plusz egy vékony ing, amit a derekamra köthetek, így a farzsebemben tudok mindent vinni és nem kell táska. ^-^
    Amúgy nagyon tetszett a poszt és a blogodat is kezdem egyre jobban megszeretni, a turis poszt eddig a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre a zsebes megoldásra nem is gondoltam :D Bár én biztosan nagyon félnék, hogy kiesik belőle még így is, főleg amilyen béna tudok lenni.
      És köszönöm szépen, örülök, ha tetszik. :)

      Törlés