Miért kezdtem el blogolni - avagy a megkésett köszöntő poszt

augusztus 12, 2015

Elértük az első mérföldkövet: tegnap lett egy hónapos a blog. Igen, tudom, hogy még mindig fiatal és hócipőben botladozik, de úgy gondoltam, ez alkalomból egy rendhagyó poszttal jelentkezem. Ugyanis rájöttem, hogy rögtön egy kívánságlistával nyitottam és még nem is írtam bemutatkozót/üdvözlőt. Tudjátok, a kötelező 'Sziasztok, XY vagyok, ezzel foglalkozom, a blogom erről fog szólni, ezért kezdtem el írni, ez a célom vele...' jellegű posztok. Íme az én verzióm.

Szóval. Így utólag is üdvözlök mindenkit a The Pale Journal-on! Nadja vagyok, 22 éves magyar szakos, azon belül pedig komparatisztikára szakosodott végzős hallgató. Amolyan önjelölt újságíró palánta, aki szereti a nosztalgiát és a teát minden mennyiségben.

Az írás iránti szenvedélyem a Harry Potterrel kezdődött, amikor olyan türelmetlen voltam a következő rész megjelenéséig, hogy elkezdtem megírni a folytatást. Aztán idővel rájöttem, hogy ezt az interneten is lehet csinálni. Az évek során több oldalnak is nekifutottam; volt novellás, személyes, rajongói, divattal és még kultúrával foglalkozó is, de egyikük se élte túl az idő próbáját. Nem találtam meg a témám vagy megbántam a nyelvválasztást. Ám továbbra is bennem maradt a késztetés egy blog vezetésére. Miután éveken keresztül formálódott bennem, milyen blogot is szeretnék, végül elszántam magam az eddigi legnagyobb projektemre - így született meg a The Pale Journal.

Valahol tényleg úgy tekintek a blogra, mint egy naplóra. Egy rendhagyó fajtára. Ugyanis nem szeretném megosztani életem minden apró-cseprő pillanatát, azt a szerepet megtartom a kopott füzeteimnek. Ez sokkal inkább a szenvedélyeimről, hobbijaimról szól, a dolgokról, amiket szeretek. Épp ezért a két legjelentősebb témakör a divat és a lakberendezés lesz némi DIY-el kiegészítve. Aztán ott van az ételek iránti szenvedélyem, szóval receptek és ételkülönlegességek is helyet fognak kapni. És persze nem hagyhatom ki az egyik kedvenc hobbimat, amit összefoglaló névvel az írószer kategória alatt fogok vezetni. Idetartoznak a különböző kreatív füzetek, naplók, saját készítésű mini magazinok (zine) és minden, amihez papír és ceruza kell.

Nem áll szándékomban megváltani a világot vagy megmondani, hogy öltözködjetek vagy rendezzétek be a lakásotokat trendin. Azt vallom, hogy mindenki a saját stílusát kövesse, ne próbáljon meg folyamatosan másokat követni vagy másoknak megfelelni, a lényeg, hogy Te jól érezd magad a bőrödben. Viszont szeretnék inspirációt adni, lehetőségeimhez mérten segíteni és remélem, hasznos, érdekes dolgokat fogtok találni a blogon. :)

{kép: unsplash.com}

You Might Also Like

0 megjegyzés