Drogériás haul

szeptember 25, 2015

Szerdán ünnepeltük meg párommal a második évfordulónkat, ez alkalomból pedig egy halom kenceficével lepett meg. Mindig szeretnék új kozmetikumokat kipróbálni, de sajnos, nem vagyok elég tökös hozzá, így általában a megszokott termékeket veszem újra, akkor is ha nyűgöztek le. Most viszont itt a tökéletes alkalom egy kis kísérletezgetéshez. ;)

Az első, amit megláttam a csomagban Rossmann saját gyártmányú Alterra Szemkörnyékápolója volt. Korábban kipróbáltam már a Balea Urea Szemkörnyékápoló Hidratáló Krémet, de arra nem reagált túl jól a bőröm, remélem, ezzel nagyobb szerencsém lesz. A csomagban egy Rival de Loop Hydro Hidratáló Nappali Arckrém is lapult, amire nagyon kíváncsi leszek. Nagyon száraz a bőröm és most, hogy jönnek a hidegebb napok, még nagyobb szükségem lesz az ápolásra. Egy másik Rival de Loop terméket is kaptam, ez pedig a Hydro textil maszk száraz bőrre. Még sose volt szerencsém textilmaszkhoz, bár már szemeztem velük egy ideje. A jövő héten szerintem ki is fogom próbálni. A negyedik arcápoló termék pedig a Garnier Essentials 24H Hidratáló Krém volt szőlő kivonattal. Az illatáért nem rajongok, de remélem a hatása kárpótol majd.

A hajápoló termékek közül Swiss-O-Par Mézes illetve Argánolaj-Áfonya Hajkúrának örültem meg a legjobban. Utóbbit eddig csak Gabinak vettem ajándékba gift swap során, nem is tudom, miért nem szereztem be rögtön egyet magamnak is, de nagyon örülök, hogy párom végül megvette. :) Ezenfelül két Isana termék is volt a csomagban, egy hajpakolás és egy hajbalzsam. A balzsamom pont kifogyott, szóval a lehető legjobbkor jött, tubusos hajpakolásom pedig még sose volt, úgyhogy kíváncsi vagyok, fog-e valamilyen csodát tenni a száraz, szálas, nehezen kezelhető hajammal. :)

Próbáltátok már valamelyiket? Mik a tapasztalatok?

You Might Also Like

0 megjegyzés