Blog Karácsony

december 18, 2015

Nagyon örülök, hogy megírhatom ezt a bejegyzést, ugyanis sokáig úgy tűnt, hogy lehet elmarad nálam a blogos karácsony hála a postának. Ma reggel viszont hosszadalmas telefonálgatás után - ami alatt persze pont akkor volt hálózati hiba, amikor már bediktáltam a csomag küldeményazonosítóját - kiderült, hogy már több, mint egy hete a szegedi postán csücsült a csomag, merthogy a postás elfelejtett értesítőt hagyni. Amikor pedig megláttam, miket küldött Olcsi, úgy voltam vele, hogy abszolút megérte ez a sok huzavona, mert csodálatos csomagot állított össze, amit ezúton is köszönök neki. :) És persze Ilussnak is köszönöm, hogy megszervezte ez az egészet. Én egyébként Juditot ajándékoztam meg és mivel azt mondta, jobb szereti a természetes alapanyagú kozmetikumokat, így igyekeztem ebben a szellemben választani neki meglepetéseket, amik remélem elnyerték a tetszését. Most pedig lássuk mit rejtett az Olcsitól kapott csomag. :)

A nyaklánc volt az első, amit megpillantottam és már rögtön láttam is a lelki szemeim előtt, hogy nyáron egy édes kék, kockás ruhácskával és fodros fehér zoknival milyen tökéletesen fog kinézni. Már csak egy jó kis téli szettet kell kitalálnom hozzá, de azt hiszem a világos felsőim jó részéhez passzolni fog. A fülbevalónak is nagyon örültem, szeretem az ilyen stílusú virágos darabokat, jól fog illeni a többihez, ráadásul ilyen árnyalatú darabom még nem is volt.

Először el se akartam hinni mennyi sminkterméket kaptam. A szájkontúrceruzának rögtön megörültem, még soha nem használtam egyet sem, de egy ideje már be akartam szerezni, így ez igazán telitalálat volt. Főleg mivel az egyik kedvenc rúzsomhoz is jól illik. ;) Kíváncsi vagyok hosszútávon hogy fog beválni. Nagyon meglepődtem viszont a pirosító kókuszos illatán, egyáltalán nem számítottam rá, de kellemes. A rúzs színe is tetszik, bár világosabb, mint amit megszoktam, hasonlóan a szemöldökceruzához, bár ahogy ma próbálgattam, még így is egész jól működik.

De nem csak a sminkjeim, hanem a zoknigyűjteményem is gyarapodott ezzel a karácsonyi hangulatot biztosító  rénszarvasos darabbal. Furcsa mód hiába van egy halom mintás zoknim, eddig egy karácsonyi tematikájú darab se volt köztük, pedig azok a mintás zoknik (és persze pulcsik) netovábbja. Ma pedig már fel is avattam őt a vaníliás teamécsessel együtt, hogy hangolódjak az ünnepekre, amiben tényleg sokat segített ez a kis ajándékcsomag. :) Mindennek nagyon örülök, a levél is kedves volt és bár volt egy pont a hét folyamán, amikor megfordult a fejemben, hogy ettől kezdve kivonom magam a gift swapekből, mikor kézhez kaptam a csomagot, rájöttem, nagy butaság lenne. Tetszik ez a kezdeményezés, hogy ez a kis blogos közösség milyen összetartó és meg lehet rendezni egy ilyen karácsonyi ajándékozást is. :)



You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Az a zokni... <3 Iszonyat cuki! Ez is egy remek kis csomag. :)

    VálaszTörlés
  2. Istenem az a zokni :D Hát "megzabálom" :D A sminkek klasszak, az ékszer meg valami mesés. :) Köszönöm, hogy részt vettél! :)

    VálaszTörlés