Júliusi kedvencek és csalódások

augusztus 01, 2016


Ez a július borzasztó kényelmes és szuper volt. Kezdjük rögtön azzal, hogy még hónap elején megkaptam a diplomámat, születésnapomat ünnepeltünk, aztán elutaztam Romániába másfél hétre édesanyámhoz, a hónap hátralevő részét pedig párommal töltöttem. És ne felejtsük ugye, hogy új életre kelt a blog is. ;) Sőt, olyannyira jól ment ez a hónap, hogy bár úgy döntöttem, kibővítem a kedvences bejegyzéseket és most már a hónap legnagyobb csalódásairól is írni fogok, egyelőre csak két csalódást tudok felmutatni nem túl nagy bánatomra. 


Mindig is inkább színezett ajakápoló, mintsem rúzspárti voltam, így nem csoda, hogy a Miyo Melon Kiss Tinted Lip Balm nagy kedvencem lett. Jól hidratál és a színe is gyönyörű, úgy érzem, végre megtaláltam az én árnyalatomat. Ja és mondtam már, hogy dinnye illatú? Műdinnye, igaz, de attól még dinnye, így nyáron tényleg telitalálat.
Tavasszal úgy döntöttem, beruházok egy szép palettára is. Az egyetlen feltételem az volt, hogy legyenek benne világos, rózsaszínes árnyalatok is, így esett a választásom a Sleek Oh So Divine palettára. Amióta megvan, csak ezt használom a sminkem elkészítéséhez, mert tényleg szuperül bejött. Nagyon tetszenek a színei, egyedül a kékes és a sárgás árnyalat az, amihez nem igen nyúlok, ráadásul még az ára is kedvező.

Arcápolás terén is lett egy új kedvencem, ez pedig nem más, mint a koreai kozmetikumos haulban már bemutatott Etude House Play Therapy Brightening Wash Off Pack. Bármilyen krémet, pakolást próbáltam eddig, semmilyen más krém nem varázsolt olyan pihe puha bőrt, mint ez a kis e vitaminos csoda. Már most előre bérelt helye van a krémjeim között és nagyon remélem, hogy nem fogják kivonni, mert ez tényleg csodaszer a számomra.

Itt most kicsit előre szaladok, mert még nem volt lehetőségem megmutatni ezt az édes kis ruhát a hatalmas nyári haul bejegyzés keretein belül, de ami késik nem múlik. ;) Szóval elöljáróban akkor íme, ez az új kedvenc ruhám, amit még június végén vettem a Hádában és amit azóta állandó jelleggel hordok. Vékony, jól szellőző, ugyanakkor nem átlátszódó, kényelmes és ideális a hosszúsága is, nem kell félni, ha hirtelen feltámad kissé a szél vagy le kell hajolni valamiért. 

Születésnapi ajándékként kaptam meg a hőn áhított Xbox 360 kontrollert, miután megirigyeltem páromat, hogy milyen kényelmes és chill kontrollerrel játszani. Mint kiderült, meglepően sok játékommal kompatibilis, így a júliusom azzal telt, hogy sorra kipróbáltam, melyik játékkal milyen érzés, mennyivel más billentyűzethez képest. Az eddigi tapasztalataim alapján pedig össze sem lehet hasonlítani. Ha olyan a játék, tényleg sokkal kényelmesebb és könnyebb így az irányítása.

Idén nyáron részt vettem az első Steam Sale-emen, ahol mintegy kilenc játékkal lettem gazdagabb, amik közül rögtön három is kedvenc lett. A legismertebb közülük a Terraria, egy pixeles építgetős játék, ami szerintem multiplayerben a legjobb, mi legalábbis mi főleg úgy játszottuk barátommal. A Cook, Serve, Delicious már egy főzős játék, amik mindig is nagy kedvenceim voltak. Itt minden a reflexeken múlik és az az érzésem nála, hogy ezt szinte kontrollerre találták ki. Az utolsó pedig a Kitty Power's Matchmaker, ahol egy randiügynökséget vezetünk és sikeres randikat kell összehozni. A játék elég bizarr és vicces tud lenni, nem meglepő, hogy sokan poénból veszik meg haverjaiknak, de aztán még így is sikerül rászokniuk, mert bizony meglepően addiktív tud lenni.


Zene terén az egész júliusom, de igazából már a júniusom is Melanie Martinezről szólt csak. Korábban már hallottam tőle a Dollhouse-t, de valahogy elfelejtődött és nem is kerestem utána. Aztán megnéztem a róla készült Teens React videót és rögtön kedvenc lett az ott megmutatott Crybaby. Na itt éreztem azt, hogy muszáj többet megtudnom róla, azóta pedig teljes a szerelem. Egyszerűen imádom minden dalát és mindegyiket rongyosra hallgattam. De nem csak a dalait, de még az öltözködési stílusát is nagyon közel érzem magamhoz. Aranyos ruhák, fodros zoknik keverve némi creepy, szokatlan elemekkel. Egyszerűen nem is lehetne tökéletesebb a számomra.

Mióta sehol sem találom a számomra csodaszerként működő Balea színtelen szárazsamponját, igyekszem megtalálni a méltó utódját, ám eddig nem túl sok sikerrel; az Isana és a Swiss-O-Par samponja egyaránt csalódás volt. Hiába fújom ki a fél tubust a végeredmény így is harmatgyenge, ráadásul mindkettő elképesztően büdös és a szag meg is marad a hajon. Ráadásul a Swiss-O-Parnál nem tudom eltüntetni a fehérségét sem bárhogy próbálkozom, így mindig kissé megfakult hajszín a végeredmény. Félek, hogy végül mégiscsak a drágább Batiste-hoz kell visszatérnem, mert eddig nem jártam sikerrel olcsóbb alternatívát illetően, de azért majd folytatom még a kísérletezgetéseket.

Ti próbáltátok már valamelyik terméket? Videojátékokkal hogy álltok, van 
még valaki, aki szokott játszani közületek?

You Might Also Like

10 megjegyzés

  1. Még nem próbáltam, de az Avonnak is van szárazsamponja. A barátnőm ódákat zeng róla és most 800-1000 forint körül van. Szerintem adj neki egy esélyt. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utoljára gimiben próbáltam Avonos termékeket, azóta valahogy elmaradtak. :D De akkor lehet próbát teszek majd az ő szárazsamponjukkal is, hátha az jobb lesz.

      Törlés
  2. Jaj az OSS... én most kezdek róla leszokni, már évek óta nem is használtam más palettát. Majdnem teljesen elhasználtam, de most már azért próbálok máshoz is nyúlni. Szóval csak óvatosan, durván függőséget okoz. :)
    A száraz samponnal kapcsolatban bátran ajánlom a Batiste-ot. Eredeti áron tényleg sok, bármilyen csodatermék is, de akciósan érdemes venni belőle 1-2 darabot. Amúgy most tán a Balea új száraz samponja nagyon hasonlít ahhoz amit kivontak, szóval lesd meg, hátha hamarosan megérkezik, mert azt hiszem még csak Ausztriában van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig már szemeztem más Sleek palettákkal is, leginkább a Vintage Romance és az Enchanted Forest tetszett, mert most olyat szeretnék, amiben valami szép lila árnyalat is van. ^_^
      Mindig figyelem a Batiste-ot, de amikor láttam legutóbb, hogy le van árazva, teljesen üres volt a polc. :D De akkor a Baleás szárazsampon miatt is majd nyitott szemmel járok, hátha bejön hozzánk is. :)

      Törlés
  3. Az Xbox játékok nekem is nagy szerelmeim:D vagyis jobban mondva kettő: GTA 5 és Mortal Kombat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, a GTA 5-öt olyan régóta szeretném kipróbálni, de szerintem nem futna a laptopomon, szóval párom gépét kell majd kölcsönvennem. :D

      Törlés
  4. Egészen megnyugtató, hogy nem csak mi szoktunk a barátommal ilyen rendkívül romantikus játékokkal tölteni az időnket. :D Egyébként nem tudom ismered-e, de nekem a Limbo illetve a Don't Starve nagy kedvencem. *-* A terrariára pedig ránézek, köszi az ajánlást ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj a Don't Starve nekem is nagy kedvencem, egy időben rengeteget játszottam vele. De a Limbo is megvan csak még mindig nem vittem ki, de most nyáron sort kerítek majd arra is. :D

      Törlés
  5. Az az arckrém annyira cuki, hogy menten utána kell néznem. :D Ha esetleg a hatása nem is lenne teljesen oké, a csomagolásért már megérné! De így, a kettő egyben... tökéletes :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A többi Play Therapy arcmaszk is nagyon cuki, ha nem lett volna azokban parfüm, biztos megrendeltem volna őket is. ^_^

      Törlés