La Roche-Posay felfedező csomag

szeptember 10, 2016

Még augusztus elején/közepén szereztem be a La Roche-Posay felfedező csomagot, amit kifejezetten az érzékeny bőr ápolására állítottak össze. Mivel magam is érzékeny, vízhiányos bőrrel vagyok megáldva, gondoltam itt a remek alkalom, hogy megismerjem a márkát, eddig ugyanis a húzós árak miatt nem volt szerencsénk összeismerkedni. Így viszont mindössze 1 000 Ft-ért lehetőségem volt kipróbálni pár terméküket.

Mivel úgy hallottam, hogy a Vichy is előrukkolt hasonlóval és pár száz forinttal volt csak drágább, azt is megpróbáltam megvenni, de sajnos egyik patikában sem jártam szerencsével, pedig az is nagyon szimpatikus volt. Mindenesetre nézzük, mennyire váltak be a La Roche-Posay kozmetikumok.

Mielőtt bármit kipróbáltam volna, felszabadultam a netre és utánaolvastam, hogy mégis mit várjak a termékektől. A termálvíz sprayről mindenhol csupa jót olvastam, szinte az egekig magasztalták. Csodát viszont nem tapasztaltam, inkább amolyan egynek jó termék volt a számomra. Nem nélkülözhetetlen, de ha már így hozzájutottam, örömmel elhasználom.

A micellás víz volt a legnagyobb kedvencem a csomagból. Tényleg szépen leszedi a sminket, a szempillaspirállal is elbánik és a használata után nem érzem, hogy a bőröm húzódna. De hiába a jó tapasztalatok, mivel a Garnier micellás vize is hasonló eredményt hoz elérhetőbb áron. Az egyetlen különbség, amit a bőrömön tapasztaltam, hogy a La Roche Posay micellás vize után nem húzódik a bőröm, de mivel ezután amúgy is hidratáló arclemosót használok, ez nem ér meg nekem annyit, hogy beruházzak a drágább termékre. Talán leárazáson viszont megvennem a teljes kiszerelést is.

A Hydreane Legere nappali hidratáló krém sajnos csalódás volt az illatanyag miatt. Nem is értem, hogy egy érzékeny bőrre való termékbe miért rakták bele, az ilyenek mindig annyira dühítőek tudnak lenni. Épp ezért az arcom kevésbé érzékeny területén tudtam csak kipróbálni, a homlokomon. A hidratáló hatása teljesen rendben van, a homlokomon mindig  nagyon meglátszódik a vízhiányom, ez a krém viszont teljesítette a feladatát.

Bár inkább fizikai fényvédő párti vagyok, gondoltam, ha már megkaptam, kipróbálom az Anthelios XL SPF 50+ Ulta Könnyű Napvédő Fluid Arcra névre hallgató kémiai fényvédőt és szemet hunyok a harmadik helyen álló alkohol felett is. A pozitívuma, hogy gyorsan beszívódott és tényleg könnyű érzete van. Viszont nem fogom elhasználni még ezt a kiszerelést sem, valószínűleg odaadom valaki másnak.

A Toleriane Teint Korrekciós Alapozó Fluidnál nem lepődtem meg, hogy a színe nem passzol, ezt viszont nem róhatom fel neki. Igazából még aláhidratálás nélkül is egész jól kenhető volt, nem emelte ki az arcom száraz részeit. Elképzelhető, hogy kipróbálom a legvilágosabb árnyalatot belőle, hátha az illik az arcszínemhez. 


Összességében nem vagyok lenyűgözve ezektől a La Roche-Posay termékektől, pedig nagyon szerettem volna, hogy beváljon. Több termékben csalódtam, részben az összetevők miatt. És bár a micellás víz tényleg jó volt és a termálvíz spray is elég klasszul bevált, egyelőre nem érzem azt, hogy ilyen árakért ezek a termékek megérnék nekem. Kivéve talán az alapozó, arra hajlandó lennék többet is áldozni, ha megtalálom végre a tökéletes terméket, egyelőre ugyanis nem jártam sikerre. Viszont a micellás víz és a spray esetében egyelőre maradok az olcsóbb alternatíváknál.

You Might Also Like

0 megjegyzés