Pixibag | 2016 ősz

szeptember 16, 2016

Ismételten kozmetikumcsomagról lesz szó, ezúttal életem első Pixibag élményéről. Régóta kiszerettem volna már próbálni és szimpatikus az a rendszer is, hogy mindez nem szerencse kérdése, ahogy a DM boxnál, hanem gyorsaság. De nézzük, miket rejtett az őszi Pixibag.
 

 
De még mielőtt végigmennék a termékeken, előbb egy vallomással tartozom. Az igazság az, hogy a Pixibaget elsősorban az elképesztően aranyos sminktáska miatt rendeltem meg. Igyekszem odafigyelni arra, hogy miket vásárolok, nem akarok felhalmozni minden haszontalan kacatot. Viszont imádom a nyuszikat, szóval rögtön a szívembe lopta magát ez a kis tasak. Gondoltam ez a tökéletes alkalom, hogy kipróbáljam a Pixibaget és szerencsére nem is bántam meg, hogy megrendeltem.

Haladjunk akkor a legrosszabbtól a legjobb fele. Ez a két termék az, amit egészen biztosan nem fogok elhasználni a bennük levő illatanyag miatt. A Jimjams Beauty hidratáló kézkrémet az ekcémám miatt nem lenne bölcs használni, pedig jól jönne egy most, hogy jön a hideg. A Nivea micellás arctisztító kendője sem mozgat meg. Nem elég, hogy illatanyag van benne, de nincs is rá szükségem. Ha el is utazok, inkább viszek magammal egy kis üvegcsében arclemosót, minthogy ilyen kendőkhöz folyamodjak. 

Az Essence cseresznyés körömreszelő egy aranyos apróság, amit nyugodt szívvel tudok majd használni. Mindig jó, ha van, ráadásul a mérete és a tok miatt tökéletes táskában való cipeléshez is. A Caosept kézfertőtlenítő gél is egy nagyon hasznos termék, de kár a sok illatanyagért. Alkalmanként használni fogom, de esélyes, hogy végül barátom táskájába fog kikötni és elcserélem a nála levő Baleás kézfertőtlenítőre. Ami meg a C-Thru Charming Love parfümöt illeti... Még nem döntöttem el, mi legyen vele. Nem rajongok az illatáért, de nem is borzasztó. Adok neki egy esélyt.

És íme a Pixibag legszuperebb termékei. A Dove Illuminating Nourishment sampon kész csodát művelt a hajammal. Korábban írtam, hogy a jelenlegi Syoss samponomat inkább csak megszokásból veszem újra és félek újakat kipróbálni. De úgy érzem, most megtaláltam a méltó utódját. Gyönyörű hajkoronát varázsol, elképesztően puha, könnyen kifésülhető és az az érzésem, mintha egyenesebb is lenne a hajam, miután ezt a sampont használtam. A hozzá tartozó balzsamot még nem próbáltam ki, de a sampon alapján szerintem benne se fogok csalódni.

You Might Also Like

0 megjegyzés